سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش محصولات چوبی و دکوراتیو nb

ساعت دیواری یکی از ارکان ثابت هر خانه ای است. تقریبا در هر خانه ای یک مدل ساعت دیواری یافت می شود که البته در خیلی از مواقع، خریدار انتخاب دقیقی نداشته و معمولا از اولین مدل هایی که در بازار مشاهده می کند یکی را انتخاب و خریداری می نماید.
باید بدانیم در هنگام خرید ساعت دیواری، توجه به چه نکاتی اهمیت دارد:

اولین موضوع در خرید اقلام دکوری، تعیین دقیق بودجه مورد نظر شما است. بهتر است قبل از آن که با مشاهده انواع مدل های موجود بازار دچار سردرگمی شوید، با توجه به بودجه مورد نظرتان برای خرید ساعت دیواری، دایره انتخابتان را محدودتر کنید.
دوم
صفحات ساعت دیواری با رنگ های متفاوتی در بازار موجود است. مهمترین موضوع در این بین، سبک و سلیقه شماست. به خاطر داشته باشید قاب های ساعت دیواری نیز همچون صفحات آن، در سبک های مختلفی همچون آهن، چوب و حتی سرامیک ساخته می شوند.مدل های ساعت دیواری مدرن غالبا دارای رنگ هایی ملایم و خنثی بوده و انواع ساعت دیواری سلطنتی معمولا در طرح چوب و با رنگ های تیره است.
سوم اینکه
طبیعتا انتخاب یک ساعت دیواری برای سالن پذیرایی دارای ویژگی های متفاوتی از یک ساعت دیواری برای یک اتاق خواب است. ساعت های دیواری مورد استفاده در سالن های پذیرایی، طبیعتا دارای ابعاد بزرگتر و همچنین ریزه کاری ها و جزئیات بیشتری هستند. در انتخاب این ساعت ها باید جزئیات بیشتری را در نظر گرفت و هارمونی آنها با سبک مبلمان شما اهمیت دارد.

پس برای خرید یک ساعت دیواری باید به نکات زیادی توجه داشت.
در این مقاله یک ساعت دیواری چوبی زیبا را به شما معرفی میکنیم.


 

موتور آرامگرد بی صدا،
ابعاد: 40*40 سانتی متر،
100درصد ساخته شده از چوب طبیعی وارداتی،
رنگ مات با کیفیت،
در رنگ‌های طبیعی چوب و رنگ‌های فانتزی،


جهت اطلاعات بیشتر از ساعت های دیواری با شماره زیر تماس بگیرید

09126178802-021553545


 

برای مشاهده نمونه های بیش تر به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید >>>

 

 اینستاگرام

 

 

 

لینک شبکه های اجتماعی ما :

 

اینستاگرام،یوتیوب،تویتر،پینترست،لینکدن،فیس بوک،تلگرام