سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش محصولات چوبی و دکوراتیو nb

یکی از رایج ترین سوالات ذهنی افراد، در مورد مکان مناسب و ارتفاع مناسب برای نصب ساعت دیواری است . از آنجایی که انتخاب یک دیوار اشتباه و یا نصب در ارتفاع کمتر یا بیشتر ، تأثیر منفی بر روی دیزاین دکوراسیون داخلی می گذارد، یک طراح دکور ماهر هیچگاه، بیگدار به آب نزده و برای نصب ساعت دیواری به عنوان پر بیننده ترین و پرکاربردترین تابلوی هر خانه، بهترین مکان و ارتفاع استاندارد را در نظر می گیرد .
حال با توجه به این که یکی از پرکاربرد ترین اکسسوری های دکوراسیون داخلی ساعت دیواری است، اگر آن را در بخش مناسبی از خانه یا محل کار قرار ندهید، حتماً دکوراسیون شما تا حد زیادی جلوه خود را از دست خواهد داد.

اصلی ترین نکته برای نصب ساعت دیواری در یک محیط، دید کامل آن از تمامی نقاط و زاویه های موجود در آن محیط است. به عنوان مثال برای مناسب ترین جای ساعت دیواری در اتاق پذیرایی، می توان پشت کاناپه را پیشنهاد داد.

گزینه دیگر برای جای ساعت دیواری در اتاق پذیرایی، فضای بالای شومینه است. از آنجا که شومینه به عنوان یک نقطه کانونی در نظر گرفته می شود، نصب یک ساعت دیواری در بالای آن نه تنها نمای شومینه را کامل می کند، بلکه جلوه بیشتری به دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

در اینجا یک ساعت دیواری چوبی زیبا را به شما معرفی میکنیم.


 

ساعت دیواری چوبی مدل 144 :

جنس: چوب طبیعی وارداتی،

قطر صفحه 30 سانتی متر،

نحوه نمایش عقربه ای،

نوع موتور بی صدا،

منبع انرژی باتری،


 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید :

09126178802-021553545


 

برای مشاهده نمونه های بیش تر به پیج اینستاگرام ما مراجعه کنید >>>

 اینستاگرام

 

لینک شبکه های اجتماعی ما :

اینستاگرام،یوتیوب،تویتر،پینترست،لینکدن،فیس بوک،تلگرام